Ügyfélszolgálat, hibabejelentés: 06-72/333-987     E-mail: ugyfelszolgalat@vhcom.hu  

Nemzeti Dohányboltok részére

  • Felhasználóbarát pénzárgép trafikok részére
  • A legújabb technológiával készült PC alapú rendszer
  • Biztonságos, többszintű felhasználói jogosultság
  • Egyszerű kezelés, hatékony munkavégzés billentyűzettel vagy érintőképernyővel
  • Vonalkódos áruazonosítás
  • Profi adatbevitel, adattárolás és információkezelés
  • Visszáru és sztornó kezelés
  • Analitikus készletvezetés (árukarton), napi készlettárolás
  • NDN Zrt-vel online adatkommunikáció - kizárólag dohánytermékekre – a kötelező adatszolgáltatással
  • NDN Zrt. cikktörzs alkalmazása
  • Értékesítéskor jövedéki terméklimit és figyelmeztetés az egyszerűsített számla kiállításához
  • Árváltozások tárolása
  • Leltározás mobil adatgyűjtő használatával is
  • Rugalmasan testre szabható paraméterezés a vonatkozó rendeleti szabályok betartása mellett
  • Kassza használat módozatai a rendszerhez:
  • Független, hagyományos nyugtaadó pénztárgép
  • Független, online nyugtaadó pénztárgép
  • Online nyugtaadó pénztárgép, PC-s kapcsolattal - későbbi megoldással
  • Integrált, elektronikus naplós számítógépes pénztárgép

    „Euroline kassza”- 2013.12.31-ig használható
    és online átállításra alkalmas – korlátozott számban elérhető

  • Integrált, online számítógépes pénztárgép – későbbi telepítéssel (engedélyeztetés alatt)

 

  • Vevőbarát megoldások
  • Gördülékeny, gyors kiszolgálás
  • Választható nyugtás vagy egyszerűsített számlás eladás
  • Vevők tárolása
  • Megosztott fizetőeszköz alkalmazása, készpénz, bankkártya
  • Beépített marketing alkalmazások, pl. kedvezmények, törzsvásárlói kártya, stb.
  • Függő bizonylat kezelés a még gyorsabb vevőkiszolgálás érdekében

 

  • Versenyképes cégmenedzsment
  • A rendszer megbízható és optimális működést biztosít kis és nagyvállalkozásoknakegyaránt
  • Komplex bolti kereskedelmi rendszer: törzsek kezelése (cikk, partner, stb.) elszámoltatás, forgalmi kimutatások, zárások, statisztikák
  • Naprakész információklekérdezhetősége a pontos helyzetfelismerés és gyors beavatkozás érdekében
  • Modulokból építkező, tetszőlegesen bővíthető, a mindenkori igényeknek megfelelően testre szabható ügyviteli rendszer
  • Tulajdonos szemléletű elszámoltatás és biztonságos, rendeleti szabályokat követő működés
  • A rendszerhez internetes távoli elérési opció
  • Opcióban központi irányítási integráció bolthálózat működtetéséhez
  • Külső rendszernekadatátadási, adatfelküldési (pl.: könyvelő programok) lehetősége
  • Telepített rendszerek üzemeltetése
  • Internetes távoli elérésű szakmai üzemeltetés, gyors hibafeltárással, hibaelhárítással, a minimális forgalomkiesés, hatékony, gazdaságos működtetés érdekében
  • Költséghatékony és környezetbarát üzemeltetés
  • Napi 24 órás VH COM szakmai ügyfélszolgálat –szerződéssel rendszer támogatás
  • Biztosított jogszabály követési, tanácsadói háttér