Ügyfélszolgálat, hibabejelentés: 06-72/333-987     E-mail: ugyfelszolgalat@vhcom.hu  
  • Versenyképes, aktív cégmenedzsment a nap 24 órájában
  • A cég ügyviteli rendjének megfelelően testreszabott bizonylat- és kimutatási rendszer
  • Naprakész információk, lekérdezések, statisztikák a pontos helyzetfelismerés és gyors beavatkozás érdekében
  • Komplex, egyedi és optimális eszköz,- és szolgáltatáscsomag
  • Hardver, szoftver és informatikai szolgáltatások egyben: a választott programcsomaghoz optimális hardver konfiguráció biztosítása
  • Modulokból építkező, tetszőlegesen bővíthető, a mindenkori igényeknek, a cég anyagi lehetőségeinek megfelelően testre szabható ügyviteli rendszer, mellyel a beruházás akár szakaszosan is megvalósítható
  • Távmenedzselhető üzemeltetés, gyors hibafeltárással, hibaelhárítással, a minimális forgalomkiesés, hatékony és gazdaságos működtetés érdekében
  • Adatkapcsolati illesztés akár külső rendszerekhez is (pl. főkönyv)
  • Költséghatékony és környezetbarát üzemeltetés
  • Elektronikus adattárolás és adatküldés
  • NAV által elfogadott könyvelési bizonylatok, elektronikusan beküldhető nyomtatványok egy gombnyomással
  • Alacsonyabb papír felhasználás és nyomtatási költségek a gazdaságos irodafenntartás érdekében